torsdag 9. januar 2014

Godt nyttår!

Da var vi endelig kommet til 2014! Godt nyttår!
Det har ikke skjedd de så mye den siste måneden. Magen har sunket, har mye kynnere og menssmerter og vi nærmer oss permisjon og fødsel.
Har ikke vært hos jordmor siden 19desember, så nå begynner det å bli en stund siden sist.. Neste gang blir på mandag 13.jan.. Blir spennende å finne ut om lillegutt har festet seg.. (Håper hun sjekker det..)

Nå er det kun 6 uker igjen til termin, eller 42dager! Det vil si jeg at jeg går gravid i toppen 8uker til før vi får hilse på lillegutt <3
De siste dagene har jeg brukt på å vaske klær, sengetøy, håndklær, gulpekluter…. Nå begynner ting å bli klart for at han kan komme :) Vi mangler vugge, men den skal vi låne av en arbeidskollega av mannen. Forhåpentligvis får vi den i løpet av helgen eller neste uke!

Etter en dårlig natt, skal jeg nå slumre litt på sofaen! Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. hei:) eg har vert helt borte i 7 mnd nå:) og du skal snart føde da gitt:) så fantastisk:) Gratulerer så mye:)

    SvarSlett
  2. Takk :) Vi gleder oss masse!
    Nydelig liten gutt du har :)

    SvarSlett