torsdag 16. januar 2014

Oppdatering..

I dag er du 35uker og 2dag gravid. Det er 5uker til din termin, torsdag 20.februar. 

♡ TERMIN: 20.feb

♡ UKE:  35+2

♡ IGJEN TIL TERMIN: 5 uker <3

♡ STJERNETEGN: Fiskene eller vannmannen, spørs når lille gutt kommer.. 

♡ KJØNN: Det blir en liten gutt <3 

♡ NAVN: VI har to navn på listen, men før vi bestemmer oss vil vi hilse på lillegutt :)  

♡ VEKTØKING: Har gått opp 10kg…. 

♡ STREKKMERKER: JA… Har smurt med body butter og olje, lite hjelp i det….

♡ KYNNERE: JA :( Plaget med vonde kynnere, spesielt på natten.  

♡ MATKICK: Veldig glad i små tomater og salat :) 

♡ PLAGER: Bekkenløsning, ømm musklatur, svangerskapsdiabetes, kviser, halsbrann, sover dårlig...

VANN I KROPPEN: Nei :) 

♡ MELK I BRYSTENE: Råmelken kom i uke 14… Innemellom lekker jeg en del...

♡ AKTIVITET INNENFRA: Mye bevegelse, men merker sparkene har gått mer over til bevegelser.. Magen hopper og danser.. Litt varierende bevegelser fra dag til dag :) 

♡ HODET NED: Ja ;)   

♡ HODET FESTET: Jeg tror det, får vite det hos jordmor 27.jan. 

♡ SØVNMØNSTER: Han er rolig på dagen, mest aktiv om kvelden og natten.. 

♡ UTÅLMODIG: JA :( Men han må holde seg inni magehuset i to uker til! 

♡ HUMØR: Stortsett bra! Litt hormonell til tider….. 

♡ SULTEN: Ikke noe mer enn vanlig! Godt at kvalmen har roet seg :) 

♡ OPPEGÅENDE: Stortsett oppegående, men beveger meg treigt! Trenger en del pauser gr. kynnere.. 

♡ TUNGT: mmh… Ja…. 

♡ HØYGRAVID: JA :D 

♡ MANGEL PÅ UTSTYR:  Tror vi har det meste, hvis ikke er det ikke langt til butikk om vi oppdager at vi mangler noe :)

♡ MINE TANKER: Det er egentlig uvirkelig at vi endelig skal bli foreldre. Jeg gleder meg uendelig mye, men klarer ikke helt å innse at det skal skje nå! Etter 5 prøverørsforsøk og 4år med prøving kom vi endelig i mål med en graviditet. Svangerskapet har flydd avgårde og plutselig var det gått nesten 9måneder.. Hvor ble tiden av? 

Jeg har uendelig mange tanker i hodet, men klarer ikke helt å få de ned på "papiret"…… 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar