tirsdag 18. september 2012

Da var det endelig tirsdag...!

Da var det endelig tirsdag! Jeg dro med godt mot til Haukeland i dag, men det tok ikke lange tiden før jeg skjønte at alt ikke var som det skulle være.. Da jeg satt i stolen tok legen mange bilder og målte eggposer og slimhinner. I det legen var ferdig, sa hun: "Bare vent her, jeg må diskutere litt med en annen lege".

Det tok ikke så lang tid før hun var tilbake med "dommen". Jeg hadde en tynn slimhinne og ingen av eggposene mine så ut som de var klar til å slippe egg. Med andre ord, det ser ikke ut som at jeg får eggløsning denne syklusen :(

Jeg skal begynne å teste etter el. på fredag, bare i tilfelle det skjer noe de neste dagene! Hvis jeg ikke får eggløsning denne måneden, blir det ikke noe fryseforsøk :( Da blir det styrtsyklus ved neste fryseforsøk!

Nå er jeg skuffet og lei! Er så lei av å hele tiden vente, vente og atter vente!! Kunne skrevert et langt kappitel om hvor lei jeg er venting!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar