onsdag 26. desember 2012

Nok et år gått.......

Jeg er ikke så glad i høytider lengre :( 

For meg er julen blitt en påminnelse om at det er gått enda et år der vi ikke har klart å bli gravid, en påminnelse om at vi bare blir eldre og eldre. 
Nå har mannen min og jeg i flere å sagt hver jul: "Neste år så er det forhåpentligvis våres tur...." Men den gang ei :/ I år har vi blitt enig om at vi ikke skal si det, fordi det gjør mer og mer vondt for hvert år som går... 

I fjord var vi veldig opptimistik med tanke på at vi skulle gå igang med IVF. Vi var nesten 100% sikker på at i år skulle være vårt år! Etter et negativt forsøk og et fryseforsøk som endte med exu(svangerskap utenfor livmoren) er vi ikke like opptimistisk lengre:(  Heldigvis har jeg framdeles egg på frys og vi har to fersk forsøk igjen før vi er "ferdig" i det offentlige, så vi har framdeles sjanse til å klare det! Ventetiden er lang og smertefull, det er sikkert! Men når vi er så heldig å komme i mål, vil gevinsten være vært det! :) 

En ting er jeg og mannen enige om, vi skal ikke gi opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar