torsdag 17. oktober 2013

Lett blanding...

De siste dagene har det vært mye liv i magen. Både jeg og mannen har kjent at lille gutt sparker..
Noen ganger kvepper jeg litt når lille gutt sparker, sparke er da kraftig og jeg blir litt satt ut. Lurer på hvordan det blir framover?!

Bekkenet krangler ennå, så er vel bare påtide å innse at det ikke vil bli bedre i løpet av svangerskapet :( Det har heller blitt verre den siste uken. Neste uke er det oppstart av gravid trim for gravide, det gleder jeg meg masse til. Trimmen er lagt tilrette for de med bekkenproblemer, noe som passer meg bra.

Jeg er blitt en kløpper på netthandel, så lille gutt begynner få en del ting etterhvert. Mamma har vært på noen shoppingrunder og kjøpt litt klær og bestilt vognen vi har ønsker oss :) Gleder meg til den kommer!

Har bestemt meg for å ikke gjøre klart noe før etter jul. Jeg er i utgangspunktet glad i julen, men de siste årene har julen vært en påminner om at enda et år gått uten at vi har fått barn. Høytider har vært en trist påminner om det vi ikke har og det vi ikke har fått til :( I år ser fram til jul og før julstiden. Siste julen uten barn før vi blir foreldre! ENDELIG :D Neste år vil vi ha en liten gutt som kryper rundt på gulvet.. Jeg og mannen er familie mennesker, så vi gleder oss til å starte nye tradisjoner og viderføre noen gamle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar