lørdag 7. juli 2012

En liten oppdatering...

Går litt bedre i dag, men er framdeles nedfor :( Er det ikke snart vår tur? Kjenner jeg er sliten og lei dette styret, så nå ser jeg fram til sommer ferie om en uke! Jeg og mannen har snakket om å reise vekk, så vi får se om det blir en kjøre tur i Norge eller om vi reiser til det store utland ;)

Hva skjer videre?
Jo, vi var jo så heldig å få 5egg på frys. De er fryst ned i 4 strå, 1+1+1+2. Haukeland sa i går at de kom til å starte med det egget som var det "beste", men de kunne ikke garantere at det overlevde opptining. Sykepleieren som jeg snakket med på telefonen skulle sende ut papirer for fryseforsøk og resepter en av de nærmeste dagene sa hun.. Jeg skal ha innsett i naturlig syklys, men skal gå på lutinus fra eggløsning fram til en evt. positiv test. De har resevert time for innsett i uke 39, med andre ord i slutten av september. Ting tar tid i denne IVF karusellen :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar