fredag 2. november 2012

Tanker og vondter!

Dette er er sutre innlegg, dere er advart!

Det har vært noen tøffe dager med mye tanker og en del smerter :( Sover generelt lite om natten også :(

Hvorfor skulle det gå denne veien når vi endelig klarte å bli gravid?
Hva om det skjer flere ganger?
Hva er sjansene for å bli gravid igjen?
Må vi igjennom enda et egguttak? (jeg har ikke lyst å gå igjennom enda er uttak)
Dette er bare noen få av de mange 1000 spørsmålene som surrer rundt i hodet mitt om dagen :( 

Jeg er sliten, jeg sover dårlig. Klarer ikke finne en god liggestilling! Enten verker og streker det i magen ellerså kommer de mega vonde og ubehaglige luft smertene snikende! Kvalmen har ikke sluppet taket ennå heller :( Det hele er vel en kombinasjon med lite/dårlig søvn, mange tanker og vondter! 

På toppen av dette har jeg hovnet opp i halsen! Har kjempe vondt på ene siden i halsen, er hoven og sår! :( 

Håper på bedre dager framover med mindre vondter og kanskje litt færre tanker?!?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar