torsdag 31. januar 2013

Ikke gravid!

Tok en digital cb test i morges, slik ble resultatet...


Skuffelsene, oppturene, nedturene og de negative testene tar på mer og mer for hvert forsøk vi har gått igjennom! Hvorfor skal det være så vanskelig for noen å bli gravid, mens andre kun trenger å vifte med trusen... Livet er urettferdig :(

Nå har vi kun ett fryseforsøk igjen før vi må igang med ferskforsøk og egguthenting! Jeg har to egg igjen som er fryst ned i samme strå.. Har vært nede på Haukeland å tatt blodprøve i dag. Når en sykepleier ringer med resultatet i dag, skal jeg spørre om veien videre.. Skal jeg ta noe annen medisin? Får jeg inn begge eggene? Er det noe jeg kan gjøre for at slimhinnen min skal bli tykkere? Har MANGE spørsmål!

Hvis det er noen av dere som leser bloggen min som har tips til hva som kan hjelpe mot tynn livmorslimhinne tar jeg gledlig imot råd! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar