tirsdag 1. januar 2013

Nytt år, nytt fryseforsøk!

Da har nyttåraften vært og vi er kommet til år 2013. Jeg er opptimistisk å tror at 2013 har mange fine øyblikk å by på...

Jeg var så heldig at mensen kom på nyttårsaften, så nå skal jeg ringe inn mens på onsdag. Da regner jeg med at jeg får tid til UL, så jeg vet litt mer hva jeg skal forholde meg til..

Denne gangen skal jeg sette inn fryseegg i styrt syklus, så jeg begynte på østrogen tabeletten progynova 2mg da jeg fikk mensen. Jeg skal ta 2 tabeletter morgen og 2 tabeletter om kvelden. Progynova skal hjelpe til med å bygge opp slimhinnen min til innsett. Ved forgje innsett synes legen at jeg hadde en litt tynn slimhinne, så håper dette hjelper :)

Hvis alt går etterplanen blir det innsett i uke 3 :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar