onsdag 10. april 2013

Da startet vi forhåpentligvis opp med sprøyter i mai..

Jeg skrev forhåpentligvis, for det avhenger av at mensen ikke kommer før 12.mai. Det er blitt resevert tid for uttak i uke 22. Håper ting kan gå etter planen denne gangen, uten mange humper i veien.

Legen vil jeg skal gå på lik dose som sist gang, 125IE. De var da redd jeg hadde blitt overstimulert pga mange follikler, men østradiol nivået mitt var fint. Jeg fikk ut 11egg og 10 ble befruktet og av disse var det 6 som kunne brukes. Siden jeg fikk ut så mange egg sist, ønsker de jeg skal gå prøve på det samme igjen. 

I mitt hode har jeg vært bestemt på at jeg kun skal gå på 100IE, da jeg var super øm og dårlig sist gang. Vi får gjøre som legene sier denne gangen, så håper vi at vi får mange fine egg som kan brukes! 

Nå skal jeg prøve å slappe av og nyte en måned uten hormoner før jeg starter oppigjen! 

1 kommentar:

  1. Ååå,ja da er det bare å krysse alt jeg har for dere :)
    Håper mensen ikke kommer før 12.mai,og at humpene er borte! :)
    Litt av et sirkus vi er med på! Men det er verdt alt. :)
    Ønsker deg lykke til videre. :)

    SvarSlett