onsdag 3. april 2013

Kviser!!

Nevnt i forgje innlegg at en bivirkning av lutinus er kviser. Men etter at jeg begynte med IVF-behandling og hormoner har jeg vært plaget mye med kviser. Før vi startet med hormoner hadde jeg kun en liten kvise rundt mensen. Nå ser det ut som jeg er i pupperteten hele tiden! Full i kviser, de kan ikke vokse fort nok virker det som.. Når en er vekke, dukker det opp to-tre nye.. Kjempe fortvilende!

Er god på å rense fjeset å smøre meg, har prøvd ulike produkter. Ingenting som har hjulpet så langt :( Noen som har noe tips?

I dag er vi kommet til rugedag 8! Har hatt ubeskrivelig mye menssmerter denne rugeperioden. Mannen kommenterte at jeg har klaget mer enn normalt over de... Føles som mensen er rett rundt hjørnet, men ingen spor til den ennå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar