tirsdag 4. juni 2013

Rugedag 5..

Jeg har ikke vært noe god på å oppdatere bloggen etter innsett!  Det er flere grunner til det. I helgen har vi passet kusinen min på 4år. Vi har vært ute å lekt, lagd middag etter hennes ønske og kost oss!
Ikke har jeg vært noe særlig optimist denne gangen, føler det var bortkastet å sette inn egg når livmorslimhinnen var så tynn :( Når legen og sykepleieren er lite optimist, klarer ikke jeg å være full av håp!

Den siste grunnen til at jeg ikke har oppdatert er at jeg er kjempe trøtt og kvalm om dagen. Fine bivirkninger fra lutinsen.

Nå skal jeg prøve å nyte finværet!

4 kommentarer:

  1. Oj,så fort tiden går da! Dag 5 alt joh! :) Og jeg heier ;) Jeg mister ikke troen og håpet for dere! :) Men skjønner dere ikke har helt troen da,når sykepleieren og legen ikke hadde det.... Merkelig at dem satte inn noe som helst da,så lenge de ikke hadde troen... Er ikke bare å "returnere" egget,om det ikke virker! Er ikke kjøpt i butikken akkurat!!! Synd å kaste bort en så dyrebar sjanse!
    Så nei,får håpe den klorer seg fast,mot alle odds,og beviser at den vil vokse seg stor og sterk! :) Bli heller litt full av faen,og ha troa :) :)

    Ja,Lutinusen er en lunefull jævel... Masse bivirkninger på veien :-/

    Anyway,masse lykke til,og du,jeg krysser fingrene og tar meg av å ha håpet oppe for dere ;)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Du har helt rett, men er desverre ikke første gangen de setter inn egg uten å ha troen :( Føler jeg har "kastet" vekk en del fryseegg :( + det de klarte å miste!!

    Håper du har rett, at det klorer seg fast! Ingenting hadde vært bedre enn det!

    Hehe, fått inntrykk av du ikke er særlig glad i lutinusen! Det er ikke jeg heller :( Bivirkninger og gliss :( Avhenging av truseinnlegg, kan ikke gå en plass uten :(

    Godt at du ta deg av den biten med å holde håpet oppe ;) Takk!

    Sender en stor klem din vei!

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene for at det går bra! Lykke til :)

    SvarSlett