tirsdag 9. juli 2013

8 fullgåtte uker!

I dag er jeg 8+0. Med andre ord 8 fullgåtte uker. Tiden går sagte, men nå er det heldigvis ikke lenge til vi er over de 12magiske ukene. I uke 13 skal vi på privat ul, vi ønsker å sjekke at alt er bra.

Jeg sliter allerede med ryggen, begynt med fysikalskbehandling. Fysioterapauten tror det kan være tidlig bekkenløsning, så hun maserer å har gidd meg noen enkle øvelser. Ellers er jeg mye svimmel, trøtt, oppblåst, stiv og støl i magen. Kvalmen holder jeg unna ved at jeg husker å spise før jeg blir sulten. Ellers er formen bra!

Nå ser jeg fram til ferie og sommer. Evig opptimist, så regner med sol og varme kommer når vi tar ferie på fredag ;) Da blir det late dager på hytten og hjemme i hagen...


2 kommentarer:

  1. Hipp hurra!!! :)
    Dette skal gå bra :) :) Jeg heier dere frem til 12.uke :)
    Godt å høre det ikke var noe galt da :) Uff,blir jo så bekymret! :-/
    Håper ryggen blir bedre,og at alt går bra fremover nå. Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Heier jeg også! Tenk, nå er vi allerede 9+1.. Ser virkelig fram til UL i uke 13 :)

    SvarSlett