fredag 27. september 2013

Helg!

Endelig er det helg! Bare så synd at mannen skal jobbe i morgen.. Heldigvis begynner han to timer seinere enn vanlig, så vi kan ligge litt lenge i sengen.

I går var vi hos jordmor. Hun virket grei, så kommer til å ha resten av svangerskapskontrollene hos henne framover.. Min fast lege er langtidssykemeldt, så isteden for en ny lege på hver kontroll går vi til jordmor. Jordmor har også bedre tid og kommer med masse nytting info for meg som er førstegangs fødene. Neste kontroll er allerede i uke 24.

Kjenner litt liv i magen, gleder meg til det blir mer! Jeg og lille gutt har det bra <3

God helg <3


2 kommentarer:

  1. Såå spennende altså! Krysser fingrene for at spira vår også sitter, gleder meg sånn til å kjenne liv i magen <3

    SvarSlett
  2. Krysser fingre jeg også! :)
    Du må ha masse lykke til <3

    SvarSlett