tirsdag 10. september 2013

Kranglete bekken :(

AU, AU, AU og AU!! :( I dag har bekkenet mitt streiket. Sliter med å sitte, stå og ligge :( Har vært på jobb og da kjennes det. Sliter også med en del mage vondt desverre. Det er gjerne helt normalt?! Men jeg kjenner litt på angsten at det ikke skal gå rett vei..
Er 50% sykemeldt, jobber 3dager en uke og 2dager den andre uken. Jeg håper vi kan få til en ordning der jeg går halvedager, da jeg er helt ødelagt i flere dager etter en hel dag på jobb..

I dag er det bare 10dager til ordinær ultralyd :D Gjett om vi gleder oss??!??! :)
6 dager etter ultralyden har vi time hos jordmor for første gang. Håper mannen får fri fra jobb slik han kan være med der også :)  Ble kjempe glad for at vi fikk komme så kjapt til, da jeg trodde neste kontroll var i uke 24 (slutten av oktober)...

Nå kryper jeg under teppet mitt og håper bekkenet blir bedre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar