lørdag 9. november 2013

Dårlig form…

Vært dårlig med blogging den siste tiden, formen er ikke helt på topp om dagen.
Kvalmen er tilbake, bekkenet verker, jeg sover nesten ikke, halsbrann, tett og vondt i hodet og halsen.
Føler vi er så heldig å endelig bli gravid at jeg ikke kan klage over plager, men som en god venninne sa for ikke så lenge siden! Jeg ønsket å bli gravid, ikke få plagene som følger med :)
Alle har ulike svangerskap, å heldigvis for det.. Jeg har i utgangspunktet får plager, men akkurat nå er det nok av dem..
Det jeg ønsker meg mest nå er en god natt med søvn :)

Ellers virker det som lille gutt i magen har det bra. Han er sterk og aktiv. Både jeg og mannen min synes det er betryggende å kjenne sparkene hans. Vi gleder oss masse til å hilse på han!

Neste uke kan jeg begynne å tenke på å søke permisjon. Ting begynner å bli veldig virkelig nå…

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar