torsdag 31. mai 2012

Snart påtide å hente ut medisiner...

Mensen er ventet 7.juni, så innen den tid må jeg ha hentet ut medisiner. Det å hente ut medisiner er ingen billig fornøyelse, jeg må ut med ca 10000,- for de medisinene jeg trenger til dette forsøket. Man får støtte til tre forsøk av staten. Egenandelen for hvert forsøk er 1500,-. Medisinene man betale selv inntil 15000,-. Når man har passert 15000,- får man refundert det over fra Helfo.

Jeg skal bruke puregon 125IE, oppstart på syklusdag 2/3, stimuleringsdag 5 starter jeg opp med Orgalutran. (Puregon og Oragalutran er sprøyter) Underveis i behandlingen får jeg ultralyd av eggposene mine, på ultralyden avgjør de når jeg skal sette eggløsningssprøyten (Ovitrelle). Denne skal settes 1 1/2døgn før egguthenting.

Etter egguthenting skal jeg begynne på lutinus. Dette er vaginatabelett som skal plasseres i skjeden 3ganger daglig i 14dager. (30dager om man blir gravid). Kjenner jeg gruer meg litt til å sette sprøyter på meg selv....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar