fredag 1. juni 2012

Gravide mager over alt.....

Når jeg er ute å går på tur, i butikken eller på kjøpesenter ser kun de damene som har store fine gravid mager. Til og med på jobben har vi to som er gravid... Merker jeg er kjempe misunnelig, kunne ønske det var jeg som gikk der med stor gravid mage..

Jeg unner ingen å være ufrivelig barnløs, men for hver graviditet som blir offentlig gjort i omgangskretsen blir jeg kjempe lei meg:( Klarer ikke glede meg på andresveier lengre, kjenner kun tårene som presser i øyen kroken...

Er ikke lenge side min menstruasjon var noen dager for sein, jeg var super kvalm og kjempe trøtt i flere dager.. Håpet sånn på at jeg kunne være gravid, da jeg har en stabil syklus. I det jeg tisset på testen kom mensen:/ Samme dag på jobb kommer jeg inn på pauserommet der to av mine arbeidskollegaer sitter å ser på bilder. Jeg spør dem hva de ser bilder av og hun ene svarer:babyen min... Klarte å pipe ut gratulerer så mye! Før jeg løp ut fra pauserommet med tårer i øynene.. Satt meg inn på do å lot tårene trille før jeg gikk inn til sjefen for å fortelle at jeg kom til å gå hjem...

Heldigvis har jeg fortalt sjefen min om at vi har slitt med å bli gravid og at vi skal i gang med prøverørs behandling. Hun er kjempe støttende og legger virkelig tilrette for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar