tirsdag 6. august 2013

12+0 :)

Da er jeg 12+0 i følge terminen som vi fikk på Haukeland :D Det følels helt uvirkelig at det endelig skulle være vår tur. Det er ikke helt offisielt ennå. Foreldrene våres vet det, men resten av verden må vente litt til :) Neste tirsdag skal vi på UL, gleder meg til å se mirakelet våres igjen :)
Ser alt bra ut på UL, skal vi fortelle det til resten av familien, venner og kollegaer!

Om alt er tipp topp, kommer jeg til å være bedre på å oppdatere bloggen. Har/er veldig redd for at det er noe gale eller skal gå gale, så derfor har jeg ikke ville oppdatere for mye. Prøvd å snu tankene vekk på andre ting, prøvd å tenke positivt. Noe som ikke alltid er like lett. Føler nå at vi snart kan senke skuldrene litt :)


3 kommentarer:

  1. *husjbortmednegativetankerogbekymringer*

    Gratulerer med uke 12!!! :) Hipp hurra ;)
    Så deilig å ha kommet dit da :)
    Skjønner godt du er skeptisk,for det gjør noe med en,når man opplever litt. Men dette skal gå bra dette skjønner du :)

    Jeg heier i hvert fall på dere,og håper så inderlig at dere skal komme over målstreken ;)

    Lykke til videre,og håper du snart kan glede deg over den voksende magen,istedenfor å være så redd.

    Stoooor klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlig at dere endelig skal bli foreldre! Er så glad for at dere endelig har klart det :D

    Lykke til fremmover! Dette kommer til å bli supert <3

    SvarSlett
  3. Takk til dere begge og takk for støtte..
    Nå kan jeg senke skulderne, prøve å slappe av :)
    Kommer til å tenke på dere, å følge med på bloggen deres framover...

    SvarSlett