søndag 25. august 2013

Travle dager!

Dagene går fort unna når man er på jobb og man har tusen ting man skulle gjort. Når helgen kommer er jeg så sliten at jeg trenger å lade batteriene opp igjen ;) Lurer på når energien skal komme tilbake?

Sliter en del med bekkenet desverre, noe som gjør at jeg ikke orker stort mer enn jobb om dagen. Kranglete bekken og barnehage jobbing er ikke en god kombinasjon. Ønsker å holde ut lengst mulig i jobb, da dagene flyr når man er på jobb. Blir jeg gående hjemme er jeg redd det vil bli et langt svangerskap :/ Går til fysio 1-2ganger i uken, noe som hjelper. Har også tenkt å melde meg på gravidtrening i basseng.

Nå er det bare 26dager igjen til ordinær ul, gleder oss masse til den :) Vi (les, JEG) har allerede begynt å se på farger og interiør til barnerommet. Venter bare på å få bekreftet at det kommer en liten gutt når vi er på UL. Da blir det innkjøp av ulike fargeprøver og mannen skal gå igang med maling!

Håper dere har hatt en strålende helg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar