tirsdag 27. august 2013

Ukes oppdatering :D

I dag er du 15 uker gravid. Det er 25uker og to dager til din termin, torsdag 20.februar. 

♡ TERMIN: 20.feb

♡ UKE:  15+0

♡ IGJEN TIL TERMIN: 25 uker + 2dager

♡ STJERNETEGN: Fiskene

♡ KJØNN: Ser ut som det blir en liten gutt <3

♡ NAVN: Vi har et par navn på lur, framdeles hemmelig :D

♡ VEKTØKING: Nå er den vel opp i 5+kg:/

♡ STREKKMERKER: Litt på magen... 

♡ KYNNERE: Nei...

♡ MATKICK: Egentlig ikke.. 

♡ PLAGER: Bekkenet krangler litt :( Ellers kan jeg ikke klage... 

♡ VANN I KROPPEN: Tror ikke jeg har det nå :) 

♡ MELK I BRYSTENE: Råmelken kom første gang i uke 14.. Blank veske fra brystene..

♡ AKTIVITET INNENFRA: Kjenner ikke noe ennå... 

♡ HODET NED: Aner ikke :D 

♡ HODET FESTET: Litt tidlig ennå!

♡ SØVNMØNSTER: 

♡ UTÅLMODIG: Nei, ikke ennå :) Gleder meg bare til magen vokser mer :D 

♡ HUMØR: Stortsett bra :) Er litt hormonel 

♡ SULTEN: Må spise for å ikke være kvalm.... 

♡ OPPEGÅENDE: Ja :) Jobber 100% i barnehage ennå...

♡ TUNGT: Neh, ikke ennå... 

♡ HØYGRAVID: En del uker til ennå! 

♡ MANGEL PÅ UTSTYR: Har vel bare barneseng som min oldefar har laget. Utenom det mangler vi alt :)

♡ MINE TANKER: Oj, jeg har mange tanker :) Gleder oss til å få bekreftelse på at det er en liten gutt <3 at alt er bra med lillemann, planlegging av barnerom, innkjøp av utstyr, navn, bekkenet, jobb.. osv :)

1 kommentar:

  1. Så fantastisk med den lille i magen <3 godt å høre at alt går så bra!

    SvarSlett