onsdag 22. mai 2013

Gode nyheter :)

Har gruet meg til dagen i dag, men det gikk jo bra :) 
Skal ha uttak tirsdag neste uke, noe som betyr at jeg må hente ut mer puregon og orangultran. Dette har jeg bestilt på apoteket, så det ligger klart til meg på fredag.

Hadde mange eggposer og de så fin ut! Eggposene lå på ca 13-15mm, så om en liten uke er de klar til uttak.

En annen ting er at livmorslimhinnen var over 8mm. Jeg har aldri før hatt livmorslimhinne på over 7,2mm. Så nå er vi optimist på at den skal vokse seg stor og fin!

Den siste nyheten er at vi ikke fikk nei på innsett av to egg!! :)  Vi fikk heller ikke et direkte ja, men legen var positiv til det. Dette er "bare" vårt 2.fersk forsøk, men vi har hatt mange negative fryseforsøk. Derfor ville legen at vi skulle ta opp igjen spørsmålet når vi har hatt uttak! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar