tirsdag 14. mai 2013

I morgen starter vi runde 2!

I går kom mensen, ringte den inn til Haukeland og avtalte tid for kontroll og oppstart. I morgen begynner vi på puregon, dosen jeg tar er lav (125IE). Grunnen til lav dose er at jeg har mange eggposer, så de er redd jeg skal bli overstimulert.

Onsdag 22.mai skal jeg på kontroll på Haukeland. Da skal se på livmorslimhinnen og eggposene mine! Får forhåpentligvis tid for uttak den dagen også :) 

Det som er slitsomt i denne prosessen er at du aldri vet hvilke dag ting skjer på. Sjefen på jobben vet at jeg skal igjennom nytt forsøk og at jeg blir vekke. Det er vanskelig for både meg og jobben at jeg ikke vet. Jobben må ta inn vikar for meg de dagene jeg skal være vekke. 

Nå skal jeg prøve å legge beskymringer til siden, og tenke positivt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar