onsdag 29. mai 2013

Uttak...

Denne gangen følte jeg at uttaket gikk bedre enn sist! Jeg husker mer av det, fordi jeg ikke var like dopa som sist. Uttaket gjord ikke vondt, gikk kjapt og greit. Etter uttaket var jeg trøtt og øm. Jeg hadde avtalt med ene sykepleieren at jeg skulle få ligge der litt lengre enn normalt, da jeg har en liten time hjem. Dette er dårlig kombinasjon for en som lett blir bilsyk og kvalm etter uttak.

Vi reiste vel hjem fra sykehuset i 12tiden. Min mann hadde kjøpt inn salte kjekt og noe å drikke til meg, dette tror jeg hjalp litt på formen. Denne gangen kom vi hjem uten å stoppe! Ikke ble jeg like dårlig som sist heller.

Dagen i går gikk med til soving på sofaen, jeg var helt skutt. I dag er jeg øm og veldig oppblåst i magen, men føler også det er bedre enn sist gang.

11 av 17 egg ble befruktet, så nå venter vi i spenning på hvor mange som utvikler seg bra til i morgen :)

4 kommentarer:

  1. Så bra du følte alt gikk bedre enn sist da :)
    Oj,mange befruktede egg da ;) Ja da håper vi de jobber godt i natt også :) Hadde jo vært fint å fått noen på frys :) Selv om du trenger i utgangspunktet ett ;) Man føler seg straks litt mer trygg da,med noen på frys. :)
    Heier fortsatt på deg og eggene deres :)

    SvarSlett
  2. Er alltid litt betryggende å få egg på frys. Da har vi søsken forsøk, om vi skulle ønske det :P *evigoptimist*

    Godt det er flere som heier på eggene våre <3

    Håper alt står bra til med deg! :)

    SvarSlett
  3. Så bra! Håper eggene fortsetter den gode utviklingen.

    Godt du er optimist! Det hjelper.

    Masse lykke til! Krysser fingrene videre for at dette skal gå bra

    SvarSlett
  4. Takk! Nå kjenner jeg sommerfugler i magen, lurer sånn på hvordan det går...
    Krysser selv fingrene for at vi får to egg inn <3

    SvarSlett