lørdag 18. mai 2013

Håper dere hadde en fin 17.mai feiring i går...

I går var det 17.mai og mange hadde stor feiring. Jeg og mannen er ikke så glad i 17.mai feiringen, så vi  hadde en veldig stille og rolig feiring hjemme sammen med mamma og svigermor. Grunnen til vi ikke er så glad i denne dagen er at det er mange ute i gatene, mange flotte familier med barnevogner, barn og gravide. Denne dagen er blitt en påminnelse om at det er gått enda et år uten av vi har blitt gravid :(
Håper dere andre hadde en fin 17.mai feiring i går :)

I dag har jeg tatt den 4.puregon sprøyten, kjenner allerede til bivirkningene som jeg hadde sist.  Sliter med en ekstrem kvalme, litt hodepine også er jeg litt oppblåst. Er ikke like øm som jeg var sist gang, men regner med det kommer etterhvert.. 

2 kommentarer:

  1. Nå er dere godt igang :) Så bra!! :)
    Ikke noe godt å ha bivirkninger,men da kjennes det ihvertfall at kroppen tar opp medisinene :)
    Hadde en fin dag igår.Feiret med søsteren min og hennes familie jeg,da mannen min jobbet.

    Masse lykke til på veien mot UL og selve forsøket :)

    SvarSlett
  2. Så bra du hadde en fin 17.mai feiring. Det er alltid kjekt å tilbringe tid med familie :)

    Takk! Håper virkelig jeg får beskjed om når uttak skal være på onsdag :) Regner med det blir mandag om en uke...

    SvarSlett