fredag 24. mai 2013

Stimuleringsdag 10!

I morgen blir siste dag med puregon! Søndag skal jeg ta orangultran på morningen og ovitrelle kl 23.30 på kvelden. Mandag blir det sprøyte fri!! Skal bli godt å slippe å stå opp tidlig for å ta sprøytene. Tirsdag er det klart for uttak! Blir spennende.

Bivirkninger denne gangen er oppblåst, ekstrem kvalme, hodepine, øm i magen og surrete. Jeg er distre til vanlig, men snakk om å ikke ha kontroll på noe. Husker ikke fra A til B, glemmer ting og snakker til meg selv. Arbeidskollegaene mine er jo ikke klar over situasjonen, så de ler godt av meg...

Nå skal jeg hopp i dusjen å kjøre til jobb!
Håper alle får en fin fredag og en strålende helg :)

2 kommentarer:

  1. Oi så spennende! Krysser fingrene for at det blir et bra uttak på tirsdag!

    Hørtes ikke noe moro ut med symptomene, utrolig at du klarer å jobbe =)

    SvarSlett
  2. Takk! Ser fram til noen dager med fri nå.. :)

    SvarSlett