tirsdag 7. mai 2013

Gruer meg...

Desto nærmere å nærmere vi kommer forsøk, jo mer og mer gruer jeg meg.
Ved forgje fersk forsøk var jeg et hormon troll + jeg ble veldig dårlig. 

Jeg gruer meg til å sette sprøyter på meg selv igjen, gruer meg til å være øm i flere dager, redd for at jeg skal bli like dårlig i magen som sist, gruer meg til ul undersøkelser,uttak, turen hjem etter uttak, telefonen om hvor mange egg som har overlevd. I tillegg beskymrer jeg meg for livmorslimhinnen, hvor tykk/tynn blir den denne gangen?

Med andre ord, det surrer mange tanker i hodet mitt om dagen! Skal før helgen hente ut en ampul med puregon, slik at jeg er klar om mensen kommer på søndag. Henter ut resten av medisinene når jeg vet om vi får starte denne måneden. 

Blogges :)


2 kommentarer:

  1. Uff,ja er mange tanker som dukker opp underveis! :( Synd du gruer deg for alt da,for det gjør opplevelsen litt verre. Da blir man litt mer anspent,og prosessen føles som en eeeeviiiigheeeet.
    Håper du kan finne styrke og ro til å glede deg litt også ;)
    Håper mensen har kommet,og at du er igang ;)
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Begynte å spotte litt nå i kveld, så mensen er her forhåpentligvis i morgen! Da blir det oppstart på onsdag.. Prøver å legge beskymringene til siden, å se framover :)
    Takk for lykke ønskninger, det trengs :)
    Håper du snart kommer i gang med fryseforsøk!

    SvarSlett