søndag 10. juni 2012

Da var det dag tre....

Skrev at jeg trodde jeg kunne ha fått bivirkninger av hormonene, regner med det er det... Er framdeles små kvalm, sliten i kroppen, vondt/oppblåst i magen, hodeverk og super følsom :/ Men sitter å tenker på at det er verdt det. At vi kanskje er så heldig at når vi er ferdig med denne prosessen er vi kanskje snart foreldre?!

I dag er det søndag og jeg KVIR meg til jobb i morgen. Jobber i barnehage, så der er det full fart å mye som skjer. Er ikke alltid like lett å henge med når man ikke er helt vel i kroppen :(
Heldigvis har jeg en del avspasering til gode, noe som jeg kommer til å ta ut denne uken. Blir godt å ikke gå fulle dager.

Nå er det fem dager til ultralyd og jeg får mer info om hva som skjer videre! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar