tirsdag 5. juni 2012

Falsk positiv test....

Var som jeg fryktet, flask positiv test :(  Selvom jeg var innstilt på dette blir det som enda et slag i trynet. Man klarer ikke la vær å bli skuffet. Det som er en mager trøst er at mensen er rett rundt hjørnet og da kan vi starte vår første forsøk med assistert befruktning.

I går var jeg på apoteket å hentet ut 600IE Puregon, så jeg har til de første dagene. Denne kostet ikke mindre enn ca 2300,-.  De hadde bare en igjen på apoteket, men de skal få inn ny dose på torsdag :) Fant ut jeg skulle vente med å kjøpe resten av medisinene til mensen kommer, men har sjekket med apoteket at de har inne det jeg trenger.

Nå er det bare å smøre seg med tolmodighet og vente på at mensen skal komme på besøk og jeg skal starte opp med sprøyter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar