lørdag 2. juni 2012

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget....

Jeg og min mann kjøpte hus for ca 2,5år siden. Den første julen og nyttårsaften etter vi hadde kjøpt hus snakket om vi om at neste år så sitter vi forhåpentligvis her et barn eller at jeg var gravid. Året gikk og ingenting skjedde :( Året gikk og jeg tisset på en graviditets test dagen før nyttårsaften (mensen var for sein), jeg ble kjempe glad. Testen var POSITIV.

Gleden var stor, vi var endelig gravid. Jeg ville fortelle dette til mannen på nyttårsaften, så jeg gikk å kjøpte en body, lue og sokker som jeg pakket inn til mannen. Gleden varte dessverre ikke så lenge:/ Nyttåraften kom mensen nok en gang, og jeg ble knust.

Klokken 00:00 den kvelden skålte vi for nye muligheter og snakket igjen om at vi forhåpentligvis kunne få gleden av å bli gravid i løpet av det kommende året.

I dag er kommet på det punktet at jeg ikke gleder meg til nyttårsaften, julaften, 17mai, påsken... Dette er dager jeg kjenner ekstra godt på kroppen siden vi sitter her barnløs. Når slike dager nærmer seg blir humøret mitt dårligere og savnet etter en liten blir enda større.  I høytidene føler jeg meg ekstra sårbar, jeg går med klump i magen og tårene sitter lett i øyenkroken.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar