fredag 8. juni 2012

Da var vi i rute...

Ringte mensen inn til Haukeland i går og fikk vite vi er i rute. Fikk tid for ultralyd av eggposene fredag 15.juni. Vi får ikke vite noe mer før vi har vært der å sjekket at alt er bra. Forhåpentligvis er det uttak/innsett i uke 25 :)

I dag startet jeg med sprøytene, var litt skummelt. Har aldri sotte sprøyte på meg selv eller andre så var en rar opplevelse. Har gruet meg masse til å sette sprøytene, men det gikk bedre enn forventet. Kjenner nå i ettertid at jeg har en litt sviende følelse rundt der jeg stakk inn sprøyten, men det forsvinner sikkert i løpet av dagen!

Er redd jeg vil se ut som en nåle pute under navelen når jeg er ferdig med dette, så er enda godt jeg har bestilt meg badedrakt til sommeren ;)

Nå skal jeg ut å nyte det fine været som vi har i dag... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar