torsdag 21. juni 2012

Kanskje på tide med en oppdatering?

Jeg var på UL forgje fredag, da fikk jeg beskjed om at jeg var overstimulert. Måtte komme tilbake på mandag for å måle østradiol nivået mitt.. Var dette forhøyt måtte ja ta en annen eggløsningsspøryte enn ovitrelle. Denne dagen fikk jeg også beskjed om at innsett ble ikke før til høsten. Hvis de fikk hentet ut egg ville disse komme på frys.

Overfølsom som jeg er ble kjempe trist av disse nyhetene. Mitt første forsøk med assistert befruktning. Var innstilt på å kunne få en beskjed som dette, men ble alikavel kjempe lei meg.

Lørdagen kom, og jeg våknet med kjempe smerter i magen, hadde problemer med å gå på do å tisse, diare og kjempe kvalm. Ringte Haukeland og fikk beskjed om å komme inn på kontroll. Alt var fint, ingen endringer siden fredagen. Fikk reise hjem samme dagen, men måtte gi beskjed om det ikke forsvant. Jeg bar helt sikker på at løpet var kjørt for denne gang.

Søndagen våknet jeg i mye bedre form. Smertene var vekke og jeg klarte å gå på do igjen. Var framdeles litt kvalm og sleit litt med magen ennå.

Mandagsmorgen var jeg kjempe kvalm. Kjørte tidlig ned på Haukeland for å ta østrodial blodprøven. Svaret på denne skulle jeg får etter 14.00 samme dagen. Da de ringte kunne de fortelle at nivåene var fine. Lå på ca 3900. Grensen ligger på rundt 10.000har jeg fått høre...  23:30 om kvelden satt jeg Ovitrelle.

Tirsdag forsatte jeg med diare og kvalme. Hadde framdeles ikke vondt i magen.

Onsdag var tid for uttak, kommer mer info om uttaket i egent innlegg.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar