onsdag 6. juni 2012

Dagen før dagen?

I dag har mensen begynt å vise antydning på at den er på vei. Da håper jeg mensen kommer i løpet av natten eller morgendagen. Det vil bety at det er sprøyte start på fredag. Grugleder meg til å komme i gang med forsøket!

Har laget huskelapp på telefonen at jeg må huske å ringe inn mensen til sykehuset. Avdelingen for assistert befruktning har bare noen timer om dagen åpen på telefon for de som skal ringe inn mensen. Jeg som er så distré om dagen kan lett finne på å glemme dette i åpningstiden:/

 Jeg har heldigvis alliert meg med sjefen, slipper unna tidlig og seinvaktene neste uke. Dette fordi sprøytene skal taes til samme tid hver dag. Så da kan jeg ta de litt seinere på morningen enn hva jeg først regnet med. Håper jeg slipper unna de værste bivirkningene! Har heldigvis bare en uke på jobb igjen før jeg skal ta ut en uke med ferie :)

 Mangen tanker som surrer i hodet om dagen, så er vel ikke så rart jeg roter og glemmer mye for tiden:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar